6099150555 |
La planificació de les activitast de lectura el EI i CI |
2019-2020 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
14/10/2019 - 19/6/2020 (21 hores) de 11:00h a h |
|
ESC Ciutat Jardí |
|
c. Carmel Fenech, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Tipus activitat |
AIL2 La planificació de les activitast de lectura el EI i CI
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Les diferents activitats de lectura: de les classes col·lectives de lectura a la lectura autònoma.
|
| |
Objectius |
Conèixer seqüències d'intervenció didàctica per dur a terme diferents activitats de lectura a l'aula.
Revisar i establir acords sobre els models didàctics d'intervenció als nivells d'EI i CI.
|
| |
Continguts |
La lectura compartida.
L’escolta estructurada
La lectura guiada.
La lectura expressiva.
La lectura autònoma o independent.
El temps de lectura.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats de lectura amb les orientacions donades al taller.
Propostes per a l’elaboració d’acords de centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil i cicle inicial.
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
14/10/2019 |
1645 |
1815 |
Sessió 2 |
dilluns |
11/11/2019 |
1645 |
1815 |
Sessió 3 |
dilluns |
16/12/2019 |
1645 |
1815 |
Sessió 4 |
dilluns |
20/01/2020 |
1645 |
1815 |
Sessió 5 |
dilluns |
10/02/2020 |
1645 |
1815 |
Sessió 6 |
dilluns |
09/03/2020 |
1645 |
1815 |
Sessió 7 |
divendres |
19/06/2020 |
1645 |
1815 |
|
| |